chitchat

Dit is een test forum.
coconut
Site Admin
Berichten: 38
Lid geworden op: 11-02-2018 19:17

chitchat

Bericht door coconut » 12-02-2018 16:34

Hier kan je alles kwijt .
Alles wat niet echt relevant is voor een post of een artikel maar mss toch interessant.
à la guerre comme à la guerre

coconut
Site Admin
Berichten: 38
Lid geworden op: 11-02-2018 19:17

sterkte cobra

Bericht door coconut » 12-02-2018 21:02

cobra, zoals je weet ben ik net zelf mijn vader kwijt, ik hoop dat jouw vader goed hersteld van zijn operatie. Dat jouw vader nu jouw eerste proiriteit is begrijpen we best.Dit forum zit in zijn testfase en is er gekomen zonder veel nadenken over de stijl etc. Ben ook niet zo een een krak in dit soort dingen.

Voorlopig roeien met de riemen die we hebben. Hoop uit de grond van mijn hart dat we hier niemand moeten verwijderen.
Ik hoop ook dat iedereen hier vooral zichzelf kan zijn

Zal beginnen met mezelf en ja we blijven in de stijl van de nieuwe wind die er waait in het onderzoek, zal het hier maar toegeven, ben een vrouw, ook een vrouw. Voor de rest, iedereen gelijk voor de wet.

De grote dossierkennis zal niet van mij komen, helaas niet.

Hier zijn we geen mede patienten of meelopertjes.

At your service. At everyone s service.
à la guerre comme à la guerre

coconut
Site Admin
Berichten: 38
Lid geworden op: 11-02-2018 19:17

Bericht door coconut » 14-02-2018 10:11

Cobra
Dat echtpaar Fourez Dewit waren sexclubeigenaars die hun panden ter beschikking stelden voor oa de roze baletten.

Anderzijds is er inderdaad ook het verhaal van dat stuk grond dat ze gingen kopen , geld afkomstig van....??? zwart geld ??? en dat moest dienen om nucleair afval te storten of raketten te plaatsen

Zijn vrouw Elise Dewit was de gewezen secretaresse van notaris Fernand Lefère, ook een West-Vlaming, die het in Brussel tot schepen van Financiën had geschopt en tot de clan van VDB behoorde. Dewit ontvreemdde op diens kabinet de gewestplannen die betrekking hadden op de rakettenbasis van Florennes, die even voordien het onderwerp waren geweest van driftige grondspeculatie. Het gerucht deed de ronde dat de notaris ook het slachtoffer was van 'une tentative d'extorsion de fonds' nadat de dochter van het koppel was verkracht. bron Guy Bouten

Dit ook nog

Wie het ons ook niet zal verdervertellen is Vincent Louvaert .
Deze jongeman stierf in november 1983 aan een overdosis heroine .
Net voor de bendespeurders hem wilden ondervragen , immers een informant had gemeld dat die Louvaert nogal wat wist over de bende .
Louvaert had gezegd dat bendeslachtoffer Jacques Van Camp zelf bendelid was geweest en deelgenomen had aan de raid in Nijvel op 17/9/83 .
Van Camp zou nog geld tegoed gehad hebben van het koppel Fourez-Dewit dat toen werd vermoord .
Dit kan , het koppel was vaste klant in zijn restaurant Les Trois Canard te Ohain , waar Van Camp op 2/10/83 werd vermoord .
Louvaert wist ook te melden dat de nicht van Van Camp , Sonja in de beheerrraad zat van de firma Wittock-Van Landegem te Temse waar de bende op 10/9/83 haar kogelvrije vesten stal .
Wat junk Louvaert zei klopte alweer

Volgens mij had Dewit ook nog iemand verraden want indien ik me niet vergis werd zij gevonden met haar rok ........wat een teken is van verraad
voor criminelen

Ik ga met jou eens proberen deze zaak te bekijken want er was zo veel aan de hand met dit echtpaar
à la guerre comme à la guerre

coconut
Site Admin
Berichten: 38
Lid geworden op: 11-02-2018 19:17

Bericht door coconut » 14-02-2018 12:25

ok, en zo komen we terug bij de agenda van Acke

Ga vandaag ook op bezoek

zeg cobra, we zitten hier wel in de chitchat he

zal dit verplaatsen.............als ik ooit eens 5 minuten tijd heb :roll:
à la guerre comme à la guerre

coconut
Site Admin
Berichten: 38
Lid geworden op: 11-02-2018 19:17

Bericht door coconut » 14-02-2018 20:47

hey de onkreukbare, wat denk je, moeten we doorgaan en er iets fatsoenlijk van maken in plaats van deze vlug neergepootte prefab ???
à la guerre comme à la guerre

coconut
Site Admin
Berichten: 38
Lid geworden op: 11-02-2018 19:17

Bericht door coconut » 14-02-2018 21:32

bedankt
@iedereen

sorry dat ik mij alleen tot de onkreukbare richtte maar zag dat hij samen met mij op het forum zat.

voor ik verdere conclusies trek, kan iedereen op dit ogenblik antwoorden op elk onderwerp?

HEB BIJ ALLE KNOPPEN OPEN STAAN MAAR KAN BIJVOORBEELD ZELF NIET ANTWOORDEN OP HYPOTHESE COBRA

aangezien dit een testfase is, kunnen jullie aub eens een en ander uitproberen en melden indien er iets niet lukt
bedankt
à la guerre comme à la guerre

raven2
Berichten: 8
Lid geworden op: 13-02-2018 15:02

Bericht door raven2 » 15-02-2018 11:10

Ik kan niet antwoorden in de topic: 'zwart geld'.

Zou de huiszoeking in de Shell Building met de zwarte rekeningen in het filiaal van de Generale Bank de trigger geweest zijn voor wat er gebeurde in 1985?

Net zoals dossier Pinon en de verkregen info van de huiszoekingen bij Montaricourt en Tuna Israël één van de grote triggers was voor enkele bende feiten uit de 1e golf: o.a. Nijvel?

In beide gevallen kregen bepaalde BOB'ers zeer gevoelige info te pakken waarmee ze hooggeplaatsten konden chanteren. Bij die huiszoekingen voor de 1e golf aanslagen is het bewezen dat ze gebruikt werden door een bepaalde kliek om de personen in kwestie te chanteren.

Ook opmerkelijk dat er dan al sprake is van De Baets in 1984 en zoveel jaren later diezelfde man terug zo'n prominente rol zal spelen in de verhoren van de X-getuigen.

raven2
Berichten: 8
Lid geworden op: 13-02-2018 15:02

Bericht door raven2 » 15-02-2018 12:10

Ik zou ook nog de geheime operatie Othello willen toevoegen. Dutroux werd maandenlang gesurveilleerd door de rijkswacht omdat men benieuwd was wij zijn afnemers waren voor de ontvoerde kinderen.

Kwatongen beweerden dat ook dit een poging was van een bepaalde kliek binnen de rijkswacht om hooggeplaatsten te chanteren.

coconut
Site Admin
Berichten: 38
Lid geworden op: 11-02-2018 19:17

Bericht door coconut » 15-02-2018 13:12

cobra, wat bedoel je met die laatste paragraaf van eerherstel krijgen, heb dit niet goed begrepen denk ik
à la guerre comme à la guerre

Leo
Berichten: 14
Lid geworden op: 12-02-2018 18:28

Bericht door Leo » 15-02-2018 14:36

coconut schreef:cobra, wat bedoel je met die laatste paragraaf van eerherstel krijgen, heb dit niet goed begrepen denk ik
Ik vermoed dat ' eerherstel ' slaat op de verwijdering van adj. Debaets en zijn ploeg uit het onderzoek naar de X - dossiers indertijd ! Pas aan indien nodig .

Plaats reactie