chitchat

Dit is een test forum.
coconut
Site Admin
Berichten: 38
Lid geworden op: 11-02-2018 19:17

Bericht door coconut » 15-02-2018 22:45

Volgens mij is er ook sprake van een verdwijningsakt en ik zal overtuigd zijn op het moment dat ik echte bewijzen van zijn dood zie.......jammer maar helaas werd ook deze mogelijke bewijsvoering verprutst .

Maar ik denk dat ik vrij alleen sta met die mening.
à la guerre comme à la guerre

P-51
Berichten: 18
Lid geworden op: 12-02-2018 18:19

Bericht door P-51 » 15-02-2018 23:01

@Coconut,

Je staat niet alleen met die mening. Vraag is of je in discussie wilt gaan met de persoon in kwestie, die daar ongetwijfeld een boek kan over schrijven. Mooi verhaal, dat wel ... geloofwaardig ???? Ik wacht af en lees ...

coconut
Site Admin
Berichten: 38
Lid geworden op: 11-02-2018 19:17

Bericht door coconut » 15-02-2018 23:59

Nog steeds problemen met antwoorden op sommige onderwerpen. Wou zo graag antwoorden op mijn begonnen verhaal via onderwerp roze baletten dat cobra uiteindelijk verder vertelde. Natuurlijk klopte het verhaal van die broer en zus niet, dat voelde je zo aan. Blijft even goed kindermishandeling langs de kant van de moeder.
Kunnen dergelijke verhalen waar zijn was mijn vraag. Ja , ik kan maar verder gaan als ik op het onderwerp terecht kan .
Bij de testing met andere systemen als mijn windows lukte alles. Ik kan antwoorden op bepaalde onderwerpen en net daar waar ik wil antwoorden lukt het niet, zo frustrerend.
Ondertussen een goede andere moderator gevonden dus we kunnen verder.
Wel blijven signaleren als er technische problemen zijn graag. dank u
à la guerre comme à la guerre

P-51
Berichten: 18
Lid geworden op: 12-02-2018 18:19

Bericht door P-51 » 16-02-2018 15:36

Beijer over Bouhouche in 2017 (bron : Les Tueries)

Frédéric a écrit:

Bonjour monsieur Beijer,

J'ai deux questions à vous poser.

1) Quels sont selon les éléments qui pourraient selon vous amener à penser que Bouhouche faisait partie des tueurs ?

Aucun élément, à part une ressemblance possible avec un des portraits robots présent sur le site officiel des enquêteurs, ne permet de l'affirmer. Au contraire, de nombreux éléments permettent de penser qu'il ne faisait pas partie de cette bande (butins dérisoires, armes volées chez Dekaise, etc...).

2) Connaissait-il Christiaan Bonkoffsky ?

Merci et cordialement.

Antwoord RB

1) Aucun élément objectif, si non il aurait été inculpé finalement. Et effectivement de nombreux éléments en sa faveur.
Par contre, s'il était aussi important qu'on ne le dit dans le WNP (alors qu'il n'avait même pas de carte de membre !) et que le WNP était lié aux tueries, alors on peut penser qu'il évoluerait autour des tueries. Mais je ne crois jamais qu'il y aurait participé activement sur le terrain. Et par exemple ajuster moment de l'affaire Dekaise, je sais qu'il était ailleurs. Je sais que je vais faire hurler dans les chaumières mais la manière de faire des tueurs du Brabant n'est pas professionnelle pour être comparée au "travail" de Bouhouche. Evidemment c'est un avis personnel qui n'engage que moi-même.
Les tueurs ont eu souvent de la chance et le système de l'époque n'était pas à la hauteur, sans compter un nombre impressionnant de dysfonctionnements.
2) Je n'en sais rien mais personnellement, je ne le connait pas. Je pense que Bouhouche m'en aurait parlé s'il l'avait connu du fait qu'il s'agit d'un ancien GD.

raven2
Berichten: 8
Lid geworden op: 13-02-2018 15:02

Bericht door raven2 » 16-02-2018 18:46

Ik vind het een mooi overzicht van Cobra in de 'paleis' topic.

Wat mij betreft de enige reden waarom het gerechtelijk onderzoek quasi niks van resultaten heeft opgeleverd inzake: uitvoerders, opdrachtgevers, motieven etc.

Wie staat er boven de wetgeving? Een niet democratisch verkozen staatshoofd en zijn familie.

Ik wou wel nog eens aan Cobra vragen wie de uitspraak 'Je suis couvert' uitsprak en in welke context. Was dit Albert Raes?

Plaats reactie