Ex OCAD baas Vandoren

Dit is een test forum.
Plaats reactie
coconut
Site Admin
Berichten: 38
Lid geworden op: 11-02-2018 19:17

Bericht door coconut » 13-02-2018 23:46

He Cobra, eindelijk kan ik dan toch antwoorden.


Ik snap het niet he, je was vandaag op bezoek bij een kolonel, je komt thuis en ik zie niet 1 post maar overal lange posts van jou.

Beste vriend, wij hebben dagen en weken nodig om alles eens rustig te lezen, te herlezen , te vergelijken, te checken, je eventueel tegen te spreken.

Van mij zeggen ze dat ik altijd als een pijl uit een boog wegschiet maar ik ben verdorie een slak vergeleken met jou.

Mag "hogerhand" je vragen of jij weet waar je rempedaal staat ?

Ik ben al blij dat je weer veilig terug thuis bent geraakt.

Dikke , dikke merci voor vandaag.

Ik ben ondertussen 499 stappen achter want ik ben nog altijd over uwe goeroe aan het lezen en aan het nadenken die je hier vandaag ook weer terloops ergens vermeld hebt.

En voor al de lezers van vandaag, geef eens wat tegengas zeg.

Straks gaan ze ons nog verwijten dat we jou als een goeroe volgen zonder je tegen te spreken.
à la guerre comme à la guerre

BOSSI
Berichten: 3
Lid geworden op: 15-02-2018 21:40

Re: A.Vandoren

Bericht door BOSSI » 15-02-2018 23:10

cobra schreef:binnen het gerechtelijke apparaat maakt men enkel speed carrière door " zeer gevoelige info" te "gebruiken" voor eigen doeleinden ( lees wordt magistraat of chef in bendeonderzoek=> als je meeloopt met de leeuwen snelle promotie indien niet lot van Willy Acke)
Normale benoemingen bestaan er ook nog maar 15% uit van het totaal plaatje ' politieke' gekleurde benoemingen .
Cobra,

U kent ondertussen mijn mening over het Comité P. Enkele voorgaande feiten binnen het Comité P liegen er ook niet om. Mijn wantrouwen in het Comité P binnen het BVN onderzoek heb ik al reeds met redenen omkleedt. In een toch wel bijzondere zaak heb ik enkele vergaderingen gehad met André Vandoren, destijds voorzitter van het Comité P. Zowel in groep als afzonderlijk. Ik spreek hier in de periode van 2006 - 2008. Bij één van die vergaderingen kon ik mijn kalmte niet meer bedwingen vanwege een jonge snaak binnen het Comité P met als functie Commissaris Auditor en weliswaar met een zéér pretentieuze houding. Doch, met zeer weinig kennis van en op het terrein. Bleek ook een ex Rijkswacht officier dat poogde om de beschermende hand te bieden tegenover ex Rijkswachters. Ondanks onze onweerlegbare argumenten, waagde betrokkene het keer op keer te betwisten. Tot ik meedeelde om zijn beschermengel even ter zijde te leggen en het dossier objectief te bekijken. Inderdaad, beste lezers, betrof de levenspartner van ex minister Inge Vervotte....
Blindheid in de praktijk geeft aanleiding tot onrechtvaardigheid. Maar de strijd naar rechtvaardigheid kent niet altijd zijn dankbaarheid.

Leo
Berichten: 14
Lid geworden op: 12-02-2018 18:28

Re: A.Vandoren

Bericht door Leo » 15-02-2018 23:43

BOSSI schreef:
cobra schreef:binnen het gerechtelijke apparaat maakt men enkel speed carrière door " zeer gevoelige info" te "gebruiken" voor eigen doeleinden ( lees wordt magistraat of chef in bendeonderzoek=> als je meeloopt met de leeuwen snelle promotie indien niet lot van Willy Acke)
Normale benoemingen bestaan er ook nog maar 15% uit van het totaal plaatje ' politieke' gekleurde benoemingen .
Cobra,

U kent ondertussen mijn mening over het Comité P. Enkele voorgaande feiten binnen het Comité P liegen er ook niet om. Mijn wantrouwen in het Comité P binnen het BVN onderzoek heb ik al reeds met redenen omkleedt. In een toch wel bijzondere zaak heb ik enkele vergaderingen gehad met André Vandoren, destijds voorzitter van het Comité P. Zowel in groep als afzonderlijk. Ik spreek hier in de periode van 2006 - 2008. Bij één van die vergaderingen kon ik mijn kalmte niet meer bedwingen vanwege een jonge snaak binnen het Comité P met als functie Commissaris Auditor en weliswaar met een zéér pretentieuze houding. Doch, met zeer weinig kennis van en op het terrein. Bleek ook een ex Rijkswacht officier dat poogde om de beschermende hand te bieden tegenover ex Rijkswachters. Ondanks onze onweerlegbare argumenten, waagde betrokkene het keer op keer te betwisten. Tot ik meedeelde om zijn beschermengel even ter zijde te leggen en het dossier objectief te bekijken. Inderdaad, beste lezers, betrof de levenspartner van ex minister Inge Vervotte....
Mooi zo BOSSI ! H.W. zal dan ook geen korpschef worden in Klein Brabant !!

BOSSI
Berichten: 3
Lid geworden op: 15-02-2018 21:40

Bericht door BOSSI » 15-02-2018 23:55

De Onkreukbare schreef:@ Bossi, van harte welkom, blij dat U er ook bent. Dank voor je permanente en persoonlijke inzet zoals de andere gekende mensen!!
Zonder dank hoor. In de voorgeschiedenis hadden we nog twee mogelijkheden. Ik heb aanvankelijk de welbekende beslissing genomen op grond van ontoelaatbare feiten. Ik sta volledig achter mijn medewerkers ondanks ook hun pogingen om de gekende zaak in der minne te regelen zonder enig gevolg. Ik waardeer in het bijzonder de geëerde tussenkomst en verantwoordelijkheid dat coconut tot zich heeft genomen. Helaas kon ik niet onmiddellijk volgen wegens een dringende medische tussenkomst en ziekenhuisopname bij één van mijn kinderen.
Blindheid in de praktijk geeft aanleiding tot onrechtvaardigheid. Maar de strijd naar rechtvaardigheid kent niet altijd zijn dankbaarheid.

BOSSI
Berichten: 3
Lid geworden op: 15-02-2018 21:40

Re: comitee P

Bericht door BOSSI » 16-02-2018 15:11

cobra schreef:welkom Bossi
Ik was je al aan het missen.
Iemand moet mij een beetje in toom houden.
We hebben ondertussen kennis genomen en ook weet hoe we jou het best kunnen intomen. Gewoon een slot op uw topics. :D :lol:

Was ik verder een hele uiteenzetting aan het neerpennen op basis van een bericht uitgaande uwentwege, mijn volledig bericht verschwunden en plots uitgelogd. :cry:
Blindheid in de praktijk geeft aanleiding tot onrechtvaardigheid. Maar de strijd naar rechtvaardigheid kent niet altijd zijn dankbaarheid.

Plaats reactie