Mijn mening 10 jaar geleden en nu

Dit is een test forum.
Plaats reactie
coconut
Site Admin
Berichten: 38
Lid geworden op: 11-02-2018 19:17

Mijn mening 10 jaar geleden en nu

Bericht door coconut » 13-02-2018 09:25

@Leo
Beste Leo. Ik heb dit schrijven van jou gevonden. Een post van 10 jaar geleden
Bron Leo
En de stiekeme plaatsing van de kruisraketten moest nog verantwoordt worden. Toch zou ik de gebeurtenissen van de jaren '80 willen opsplitsen in verschillende richtingen. Je had de Borains, de De Staerkes, in feite een van vader op zoon ontwikkelde bende van "ferailleurs" en hun families, snel genegen voor een toevallige crimineel uitstapje.

Je had de "Bende Haemers". Via hun uitgaansleven aan geld verslaafde (jonge) mensen die geld nodig hadden om hun levensstandaard en het daaruit voortvloeiende imago op te houden. Je had de CCC. Een zootje bij elkaar gekomen communistische activisten die zich niet konden neerleggen bij het teloorgaan van hun idealen.

Gladio laat ik er buiten, dat was een doodgeboren kind van de Navo. Daartegenover stond een Rijkswachtkorps dat zijn onafhankelijkheid zag beknot door de in de lucht hangende hervormingen. In de jaren '80 was de Rijkswacht nog militair en een elite.

Reken daar nog enkele onschendbare politiekers tussen en je krijgt een expolsief mengsel dat het land kan ontwrichten. Maar ik blijf erbij, Haemers, De Staerke en de CCC hadden niets te maken met de Bende van Nijvel. Dit blijkt duidelijk uit de werkwijze. Bouhouche, Beijer en Bultot waren pionnen. Daarom zijn ze ook schielijk verdwenen. Ze werden gebruikt. Patrick Van Brussel en Patrick De Baets werden gebruikt. Freddy Troch werd gebruikt


Ondertussen zijn we 10 jaar verder. Grof geschat 35000 posts op het forum bendevannijvel verder. Dat zijn tonnen lectuur.
Mijn vraag aan jou, zou jij ondertussen je mening bijstellen. Zou je nog net dezelfde post schrijven of zou je iets veranderen ?

Misschien kan jij ook nog eens kort vertellen waarom je op het forum terechtgekomen was. Ik vermoed dat een aantal lezers hier niet weten wie Leo is. Mag ik jou dat vragen ?
à la guerre comme à la guerre

Leo
Berichten: 14
Lid geworden op: 12-02-2018 18:28

Bericht door Leo » 13-02-2018 14:24

Beste coconut ,

Mijn mening over de Bende van Nijvel is al die jaren in grote lijnen hetzelfde gebleven . Ik heb dat samengevat in een hypothese op het forum " bendevan nijvel.com " samen met een ontelbaar aantal post . Ik ga niet alles herpennen als het daar te vinden is . Tot op heden heb ik geen doorslaggevende bewijzen gevonden om aan mijn hypothese te twijfelen , alhoewel in de toekomst enkele aanpassingen gaan gebeuren .

Uiteraard ben ik bereid om hier , samen met jullie , het drama dat de BvN is te bespreken in de hoop dat er oplossingen komen ! Ik focus me niet meer op de daders , de moordenaars dus , maar op de duistere krachten achter dit schandaal !

In ieder geval , coconut , proficiat met je initiatief . Alle middelen helpen !

Mvg Leo .

Plaats reactie